tisdag 13 november 2007

Ohoj fran Bisjkek

Hej!

Livet har i Bisjkek kanns alldeles utmarkt. Lat vara lite segt. Jag har blivit lite fordrojd i lagenhetsletandet, och har inte heller darfor kommit igang med arbetet an. A andra sidan har jag oversvammats av intryck, kontakter och ideer anda, om allt fran tilltagande fortryck infor parlamentsvalen den 16 december till hastsport, akademi, miljo, medievillkor, chokladfabrik och sa vidare.

Nu pa lordag ska mitt reportage om utredningen efter mordet pa ryska journalisten Anna Politkovskaja sandas i P1, efter kl 11. Repris mandag och tisdag kvall sent.

Jag skriver lite oftare pa resedagboken.se, som har en bekvam tjanst som skickar ut meddelanden till anmalda intressenter nar jag skrivit. Ber er som vill att kika dar for mer text och snart bilder och mojlighet att fa bekvama paminnelser att halsa pa.

Se http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=24&section=journey&journeyId=247463&userID=59928.

Tjo!

Inga kommentarer: