torsdag 13 oktober 2011

Höstsprak och Kaukasusturné

Hösten har betytt två tolkjobb och två föredrag om Centralasien. Däremellan har jag hunnit med en (1) dags skrivande på boken. Men det var å andra sidan härligt: Jag knallade in till Kungliga Biblioteket och satt och jobbade bland de dammiga hyllorna. En utmärkt plats.

Det dröjer nu till november innan jag kan göra det förhoppningsvis sista rycket (med boken). I morgon far jag mot Georgien med Clowner utan Gränser. Via en bekant tillfrågades jag för ett par veckor sen om jag kunde hoppa in som turnéledare. Vi kommer att blogga om treveckorsturnén här!

Tjo.

2 kommentarer:

Pelle H sa...

Hej Andreas! Underbart att du kunde hoppa in! Du kommer klara det galant.
Tänk på att cug inte är en politisk organisation när du skriver just i clownbloggen, men en utanförståendes observationer kring livet i landet är alltid välkommet. Och tänk på att på hemvägen lyckas vi sällan slippa undan överviktskostnader, så INGA presentköp på resan, om den som handlat inte tänker betala de kilona själv. Kram från det ockuperade Västbanken, som det här stället ju heter offuciellt (och alltså inte ett politiskt inlägg från min sida) ;0)

Andreas Hedfors sa...

Hehe, tack för det maestro. Säg till om du såg nåt olämpligt i bloggen, jag förstår att den är officiell och därmed konservativ, men tyckte att jag höll balansen. Strävar för övrigt efter att aldrig skriva något politiskt partiskt offentligt. Kram!